• Op werkdagen voor 21:30 besteld, morgen in huis!
  • 100 dagen recht op retour
  • Veilig achteraf betalen
  • Gratis bezorging vanaf 79 euro
  • Op werkdagen voor 21:30 besteld, morgen in huis!

Algemene vragen over Wovar A-merk in schroeven en ijzerwaren

Vragen over Wovar bezorgen, betalen en meer.

Wovar

Vragen over Wovar bezorgen, betalen en meer.

Hoe laat ontvang ik de order?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst krijgt u als eerst een bevestiging dat uw bestelling bij ons in behandeling is genomen. Zodra de bestelling wordt verzonden krijgt u een mail dat de status is gewijzigd naar bestelling verzonden. In deze mail staat de track- en trace code van uw bestelling.

Op https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/  kunt u uw track and trace code invoeren. Hier kunt u uw track and trace code invoeren. Nadat uw pakket bij het sorteercentrum van PostNL is ingescand wordt een aflevertijd aangegeven.

Sluiten
Levert Wovar uit eigen voorraad?

Ja 100% eigen voorraad, eigen merk.

Sluiten
Hoe kom ik aan een couponcode?

Alleen bedrijven in de branches bouw, huis en tuin komen in aanmerking voor een couponcode om zakelijke korting te verzilveren. Dit is alleen voor bedrijven met een Wovar account die meermaals per jaar bestellen. Met een zakelijk account krijgt u meer voordelen zoals een vast contactpersoon en kunt u gebruik maken van spoedlevering.

Met een zakelijk account krijgt u een persoonlijke kortingscode. Deze zogenaamde couponcode kunt u invullen zodra u producten in uw winkelmand plaatst. Zakelijke klanten krijgen 15% extra korting op iedere bestelling.

Sluiten
Kan ik ook achteraf betalen bij Wovar

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

  • Achteraf Betalen

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Sluiten
Kan ik Wovar schroeven en ijzerwaren ook vinden bij de bouwmarkt?

Nee, het merk Wovar kunt u uitsluitend in onze webshop bestellen. Ook vindt u Wovar bij een groeiend aantal houthandels en hoveniers. Neem contact op met onze groothandel service voor retail en b2b verzoeken.

Sluiten
Waar worden Wovar schroeven gemaakt?

Wij leveren uitsluitend A-kwaliteit uit met name Duitsland en gerenommeerde fabrieken in Taiwan en China. 

Sluiten
Kan ik ook schroeven en ijzerwaar afhalen?

Ja, dat kan bij ons pand in Groningen. Zorg bij voorkeur wel voor vooraf online bestellen en betalen. Voor het gemak raden wij aan even telefonisch contact met ons op te nemen. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat uw bestelling klaar ligt als u deze komt afhalen.

Sluiten
Kan ik ook achteraf betalen bij Wovar?

Ja, dit kan via Billink, onze partner voor achteraf betalen.

Sluiten
Bezorgen julie ook in Duitsland en Frankrijk?

Ja, wij bezorgen ook schroeven en ijzerwaren overal in Duitsland. U dient dan bij voorkeur te bestellen via de website https://www.wovar.de voor de Duitse site en via https://www.wovar.fr voor de Franstalige shop.

Sluiten